My Followers (=

"novel oh novel"

ASSALAMUALAIKUM DIUCAPKAN :) HaHaHaHa..

oh my novel,i miss u so much !! I want to read u but i didnt get enough time to spend with u even for a second..wuwuwuwu!!..too busy bout study,want to finish my homework n blah blah blah ...haha..kawan aku dah ramai dah had read their novel..tapi,aku belum start lagi..nampak sangat menipu la aku ni..haha..memang la tak baca novel,sebenarnya tak bace lagi novel kepunyaan aku sendiri..bukan novel orang lain..novel kawan aku,dah banyak yang aku dah 'khatam'..haha..faham2 jela..aku asyik sibuk nak 'khatam' novel orang lain tapi novel sendiri banyak dibeli tapi jadi perhiasan + serabutkan bilik..i love novel very much..no reason kenape aku boleh kemaruk sangat dengan novel..dah hobi,nak buat macam mane..tapi dulu aku ni anti-novel..the reason is i thought novel is boring coz only get sentences that can make me sleepy..but im wrong..ape2 pon,tu anggapan aku terhadap novel ketike berusie 12 tahun..hehehe..sekarang,aku lah manusia yang bergelar 'HANTU SEGALA NOVEL' muahahahahahaha..hhmm..tu la kut yang nak di share kan kepada pembace2 sekalian..tata..see u next time :p
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: