My Followers (=

embarassing day ):

hhmm...sangat memalukan la..hari ni farah dimalukan cikgu kh farah..nama dia Pn. Yau..apa la cikgu tu..tadi waktu kat sekolah time sejarah dia panggil pasal kerja kursus kh..bila farah masuk je bilik kh tu,tetiba je dia cakap macam ni..

cikgu : mana awak punya modul 4 ? ? . .napa awak tak buat langsung modul 4 ?? ( masa ni farah kena tengking)
 farah : laa cikgu ni..cuba check betul-betul..saya dah buat la..saya sendiri dah hantar modul 4 dekat cikgu..     cuba cikgu pergi check sendiri kat fail cikgu tu..saya dah hantar la hari tu..(dengan muka selamba farah jawab balik)
 cikgu : mana ada..modul 4 awak tak ada dalam fail saya..mana pegi awak punya modul 4??..cuba cakap betul-betul..awak kena siapkan modul 4 dari pukul 1 petang sampai 3 petang..(melampau betul..aku cekik nanti baru tahu)
farah : cikgu check dulu dalam fail..cikgu belum check lagi,macam mana cikgu tahu modul 4 saya tak ada? *geram*
cikgu : (cikgu cuba cari dalam fail dia) ..oh,awak punya modul 4 ada kat dalam fail ni..
farah : saya dah siap la cikgu except label lakaran je yang saya belum buat..yang lain DAH LAMA DAH saya siapkan..
 cikgu : (dah malu sendiri sebab marah tak tanpa usul periksa)..kalau macam tu,pergi siapkan cepat lepas tu hantar..
farah : baik,cikgu..(dalam hati farah dah sumpah seranah minah mata atas tu ..hish >_< geram betul )

masa dia marah gila2 kat farah tu,hampir semua pelajar dia dari 3 mer pandang-pandang farah..malu gila masa tu..rase macam nak tampar cikgu tu pun ada..salah sendiri tapi nak marah orang tak tentu pasal pulak.. *geram gila2*
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: