My Followers (=

cinta oh cinta :)

korang semua tahu tak apa maksud 'cinta monyet'??..kalau tak tahu meh sini aku tolong terangkan..sebenarnya aku sendiri pun tak pasti betul ke tak..cuma yang aku nak tahu ni pun dari my mom sendiri..=)

cinta monyet biasanya dialami oleh kalangan remaja sekarang ni..cinta monyet means cinta yang tak pasti akan kekukuhan 1 perhubungan..ye,aku ngaku yang kita sayang sangat-sangat kat couple kita tu tapi ia masih dianggap cinta monyet sebab selepas tamat sekolah semuanya bawa diri masing-masing..secara tiba-tiba mintak nak break off ..bagi alasan yang langsung tak munasabah..kalau korang perasan la kan,yang selalu mintak couple n mintak clash ni mesti lelaki..

Kalau perempuan yang mintak putus ada banyak sebab..sebab dah tak tahan dengan couple masing-masing laa,sebab lelaki dah tak sayang laa...n macam-macam lagi alasan yang perempuan boleh lagi..
Kalau lelaki yang mintak clash maknanya dia dah ada perempuan lain..dah tak ada sebab lain lagi dah..kadang tu,bila kita dah putus dengan si dia,mesti perempuan menangis dalam bilik teresak-esak sebab dilanda kekecewaan..tapi berlainan dengan lelaki..petik jari je dah dapat pengganti yang lagi peerrgghh !!! baik punya..lagi cantik n menarik dari kita..untuk apa kita nak habiskan air mata tu sedangkan orang yang kita sayang pun dah dapat pengganti..wake up girl!! ..wake up girl!!..jangan hanya sebab lelaki kita jadi lemah ..

p/s:harap-harap korang faham apa yang aku try nak share ni..kalau masih tak faham,jumpa aku mintak KETERANGAN,owkeyh??!! ...(farah sudi berkhidmat untuk anda sekalian =D)
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: