My Followers (=

malu giler *tutup muke*

korang sume tahu tak??..of course la korang tak tahu coz aku belum cerita-cerita lagi..haha

macam ni kesahnya *dengan semangat aku bercerita*
blog aku ni kekurangan follower.. 4 orang je follower aku :(..sungguh menyedihkan ='( aku pun buat la kerja giler ..aku send message kat fb diorang..aku text macam ni..

"can u be my follower plizz =DD hope it so much =) ...heyhfarahlife.blogspot.com <~my blog" ...OMG !!..memalukan la,kan??? tapi nak buat macam mana lagi ..tu je la cara yang aku ada..terpaksa la buat muka selamba badak ..muahahahaha..(ape yang kelakar sangat???) ..daripada takde follower lagi malu,kan??..punya semangat kita edit tup tup takde yang sudi jadi follower..ish2..lagi malu =/..

to all my "future" followers,plizzzz !!!..hope it soo much =DD *bling bling*
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: