My Followers (=

my planning for today O.o

Gud afternoon,guys =DD ..

hari ni apa yang aku planning semue tak menjadi haih =,='..tak tahu la kenapa boleh jadi macam tu..hhmm -__-..
aku planning bangun tidor je nak kemas bilik yang dah berselerak di setiap sudut..then,aku dah plan nak kemas dapur yang dah tak sanggup mata nak melihat..pun tak jadi jugak..

Aku nak study dalam pukul 10 pagi tadi tapi cancel sebab bilik aku dah jadi "cybercafe" tak berbayar..adik-adik semuanya serbu masuk berebut nak main games kat internet +_+"..fuuuhh!!..menambahkan lagi beban ..pastu aku planning lagi..haaaaa!!!..yang ni menjadi..aku planning nak letakkan nama kat semua alat tulis dalam my cute pencil case tu..bukan sebab apa,..hampir kesemua alat tulis aku sama dengan hasmira..aku dah la duduk sebelah dia..selalu sangat tertukar barang =,="..memang masalah =(

ye2 je tadi nak study pukul 12.30 t/hari tapi CANCEL lagi sebab ternampak laptop terletak kemas atas meja kat dalam bilik aku yang sangat 'indah' tu :D ..hohoho =/..everyday planning aku semuanya fail automatically..maybe coz of me yang tak pandai nak agih masa dengan betul kut..harap sangat-sangat lepas ni setiap planning aku berjalan lancar tanpa gangguan ..

p/s : to all my friends yang dah baca segala perkara yang tertulis di atas tolong bagi cadangan n advice kat aku..so that aku boleh settle this probs as soon as possible..help me k,darling ???!!..tata~..
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: