My Followers (=

Baju cinta ^_____^

(As salam korang :D. Farah ada story nak share ni. Title tu lah tajuk cerita farah. Confirm korang gelak punya lah. Cerita ni sangat 'menyayat hati'. Bhahahahahahahahaha ! !)

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu tanpa seurat benang pun di badannya. Belum sempat si nenek bertanya, si cucu berkata,

" Saya sedang menunggu suami saya pulang dari bekerja ni, nek!"
"Yang kau telanjang tu nape!!!??" marah si nenek.
"Ini lah BAJU CINTA saya." balas si cucu perempuannya.
"BAJU CINTA??" si nenek kehairanan.
"Ya. Suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya.
Saya harap nenek boleh balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ni di hadapan nenek." pinta si cucu perempuannya".

Si nenek faham kehendak cucunya. Pada fikirannya, mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami. Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea. Fikirnya, dengan mengikut cara cucu perempuannya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur.

Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak, dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang. Beberapa seketika, si atok pun pulang. Sebaik saja pintu terbuka, si atok mendapati si nenek brbogel di depan pintu. 

"Awat hang nie?? Dah buang tebiat ke??" marah si atok tadi.
"Inilah BAJU CINTA saya, bang." kata si nenek tadi.
"BAJU CINTA??....Kok iyea pun....IRON lah dulu baju tuh!!
Nampak sangat kedutnyerr.."

(kahkahkahkahkah!!! dah baca? suka?? click 'LIKE' button, okey ^_-!!

dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: