My Followers (=

kaki penyebok *geram*

heyh u!!!..asal sebok sangat masuk campur hal aku hah?..dengan selambanya kau boleh lagi seolah-olah kata yang muka aku buruk??..omg !!..i cant believe that..kau ingat kau tu handsome sangat ke??..kau kata aku buruk tapi kau sendiri pernah mintak couple dengan aku..oh s*** !!!..kau boleh lagi kutuk muka aku ??..i know that im not so pretty like other girls..at least aku sedar diri..tak macam kau tu yang mengaku diri tu handsome ..handsome konon..puih :P !!..nak aje aku ajar kau cukup-cukup..kau sebok-sebok sangat comment pic aku tu pehal???..ade ke aku kasi 'green light' untuk kau comment??..ade?? tak ade kan ??!! so jangan la gatal sangat tangan tu nak comment pic aku..

heyh,kau berani lagi nak chatting dengan aku??..bukan ke kau boikot aku habis-habisan ??..OMG !!..useless boy !!..im as a good actress pretending being a kind n understanding girl even that time i feel want to kill u!!..tapi,lupakan jela..bunuh kau pun tak dapat manfaat malahan menyusahkan aku nak kuburkan kau..astaghfirullah !!..jahatnya aku..hoho..aku layan kau baik punya tapi kau chat dengan aku hanya sebab nak sindir aku ??!!..how dare u..aku tanya lain kau jawab lain..memang sah tak faham soalan..=,='..ape punya orang pun aku tak tahu..

heyh boy !!!..
kau comment status aku ??..how dare u comment my status at fb,hah??..kau memang suka menyebok hal aku ek?? its that ur hobby,my fren??..'fren"??..aku anggap kau fren???..mesti la aku anggap kau fren eventhought kau sakitkan hati aku sebab kau berkawan dengan orang yang aku suka..muahaha..nasib kau baik..eh,enough !!..tak nak cakap pasal kau dah..i want to delete u in my memory..!!..thats all bout u =) daaa~
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: