My Followers (=

kau memang biadap ! ! !

sebelum aku memulakan cerita bagi peluang untuk aku beristighfar :)
ASTAGFIRULLAH 'AL-AZIM...

macam ni ceritanya *muka merona merah sebab menahan marah*..
 waktu aku tengah syok-syok on9 facebook,secara tiba-tiba ada makhluk ALLAH yang nak chat dengan aku..dia kata "hai...=)"...aku reply macam ni ~>' hai jugak =) '..then aku tanya la macam ni," ni sape ek?"..tiba-tiba dia balas macam ni...OMG ! ! ..aku tak sanggup nak bagitahu korang apa yang dia balas sebab terlalu "lucah" ..dia boleh lagi dengan selamba tanya soalan tak bermoral macam tu..memang sampai mati sekali pun aku tak akan sudi jawab soalan dia..hanya orang yang bodoh je yang akan jawab soalan dia..aku bukan nak dedahkan keburukan dia tapi as kawan yang baik,sesape yang baca ni and korang ada fb tolong jangan add dia ..nama dia PATRIK ORI ..aku tak ada niat nak buruk-burukkan or malukan orang tu tapi just nak inform kat orang lain supaya korang tak jadi macam aku ..

kepada PATRIK ORI,insaf-insaf la ye..dengan perangai biadap kau tak ada sapa yang sudi berkawan dengan kau kalau masih lagi berterusan nak buat perkara lucah tu..sorry to say =(...niat aku bukan nak malukan kau tapi nak bagi kau sedar..(tu pun kalau PATRICK ORI baca blog ni) ...
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: