My Followers (=

Soalan yang menyakitkan jiwa =( ! !

Aku benci kau sangat2..apehal kau tanye aku soaln macam tu??..care kau tanye soaln tu,seolah-olah macam aku nieyh perempuan liar plak..

adeh! ! . .kepade para pembace sekalian..haha~..terlebih pulak aku..macam nieyh citernye..aku ade seorang
kenalan kat fb..name dye beruk(bukan name sebenar)..umur dye 19 tahun..jantina dye ialah LELAKI ! !
aku chatting ngn dye kat fb..tetibe dye tanyer soaln bangang..panas je hati aku nieyh..
dye tanyer macam nieyh..

"ADIK MASIH DARA LAGI KE??"

ppeeerrgghh ! ! !..sakit hati..aku bukannye perempuan yang tk tawu nak jage maruah..sudah semestinye aku
masih lagi DARA..aku bukan jenis perempuan kat luar tu..yang asyik pikirkan enjoy sampaikan maruah
tergadai..tolong la jangan tanye soaln macam tu lagi..tk suke la !!!!!!
sedih tau..just imagine la kan..
perempuan yang masih SUCI tetapi,kesuciannye dipersoalkan..tk ke sedeyh tu..hhmmm..

k la ek ! ! . .
nak blah dah nieyh..
ade hal yang nak diuruskan..
bbye !!!!...ASSALAMUALAIKUM <3 ! !
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

No comments: