My Followers (=

friends ???

apew gnenyer kwn dlm hidup ??
s0metimes,friends like a suck..omg !!
but,its really happen..aq adew kwn yg bangang gilewr bangang..
di0wg sggup tipu aq..aq x batak lh kwn ngn kowg...
klu nk kt0k,kt0k dpn2, lh weiyh...asal kne kt0k blakang2 plak..
dasar kec0t !!!..blah lh weiyh..aq adew rmi kwn yg lgy baik dri kowg..
kwn baik aq huda,khad,dayah n has..teyha skli..kak is aq x anggap kwn tpi aq anggap
sbgi kakak aq..<3 <3 <3
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

kehidupan !!

Kehidupan manusia zaman sekarang sukar untuk difahami.
Sesetengah manusia hidupnya sering dihina dan dicaci.
Bagi mereka,menghina orang adalah satu kepuasan & kesoronokan.
Ada juga yang patut rasa bersyukur sebab kehidupan mereka serba-serbi lengkap
dari segi dalaman.
Aku kurang suka dengan kehidupan aku sekarang.Tak tahulah kenapa..
haahah !!..pelikkan?
kepada pembaca,jangan hairan kerana saya menggunakan bahasa baku.
sekali sekala z salahkan?
hehhee !!
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

huda ! !




NURHUDA FIRZANAH..ni lah bestfriend farah in the world..
Macam-macam rahsia farah minah ni tahu :)..Farah selalu share dengan dia je sebab dia ni boleh dipercayai..
Masalah family farah pon dia tahu :D..Farah suka siapa pun, dia tahu jugak ^__^..hehhe..Rahsia dijamin selamat punya lah..
huda ni farah rasa dia cantik, sebab ramailah jugak yang minat dia..Yang minat dia
i****,n***,n**** & ramai lagi rasanya..
Boyfriend dia nama IKRAM....romantic couple..
hehehe..
Setakat ni je yang farah nak cerita pasal huda..next time orang lain pulak..bye :)
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

open house!!!!

hhmm..bru blik dri umah dayah...dye wat open house....aq kne buli dgn ikram n syawal..wuwuwuwu..
kejam2!!!
pics aq yg ikram amik blur2...
dh lh byk pics aq yg dye amik...
hishhhhh!!!!! gerammmm!!!!
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!

Raye again

Skang ni kt umah kak yang..azrul xnk aq dtg umah dye..umah dye adew wat open h0use..tpi,kakak dye invite aq..so,dtg jewlh..wlup0wn dak 2 xske aq dtg..
dah baca? click LIKE button,okeyh??!!